Līdz 8. septembrim tiek Rīgas brīvostas projekts „Pieejas kanāla kuģu ienākšanai Rīgas ostā rekonstrukcija”.

Apkaimes

Dārzciema apkaimē atrodas visu līmeņu ceļi, kas nodrošina šai apkaimei pietiekoši ērtas saiknes gan ar citām Rīgas apkaimēm, gan satiksmes saiknes pašas apkaimes iekšienē. Galvenais apkaimes satiksmes mezgls, kas atrodas uz robežas ar Šķirotavas apkaimi, ir Slāvu rotācijas aplis, no kura atzarojas 4 pilsētas maģistrāles un 1 lielceļš. Potenciāli nozīmīgākais apkaimes ceļš ir Piedrujas iela, kas ir daļa no vēl pilnībā neizbūvētās pilsētas Austrumu maģistrāles, un pa kuru tiktu organizēta galvenā tranzīta satiksmes plūsma Z-D virzienā.

Pašreiz ļoti būtiska nozīme tranzīta satiksmes organizēšanā apkaimes ietvaros ir arī tās pilsētas maģistrālēm – Slāvu, Lubānas, Dārzciema, Ilūkstes un A.Deglava ielām. Pēc pašreizējās satiksmes plūsmas rakstura arī Vietalvas, Sesku, Nīcgales, Vestienas un Pildas ielas varētu uzskatīt par pilsētas maģistrālēm, tomēr, perspektīvā tās ir plānotas tikai kā pilsētas nozīmes vai pat vietējās ielas, tāpēc šajā vērtējumā tās tiek pielīdzinātas pilsētas ielām. Apkaimes R daļa pieguļ 2 dzelzceļa līnijām, tomēr tām pašreiz nav nekādas nozīmes saikņu pilnveidošanai starp šo apkaimi un citām teritorijām.

Dārzciema apkaimes sasniedzamība ar sabiedrisko transportu ir ļoti laba gan no transporta veida dažādības, gan maršrutu skaita, gan reisu skaita viedokļa, tomēr arī šajā apkaimē pastāv atšķirības dažādu tās daļu sasniedzamībā. Uz vai caur Dārzciema apkaimi kursē 32 pilsētas sabiedriskā transporta maršruti. No tiem 12 autobusu, 3 trolejbusu, 16 maršruta taksometru, kā arī Ogres virziena vilcienu maršruts, kas pietur stacijā „Vagonu parks”. Kopumā ikdienā tādējādi uz Dārzciemu vienā virzienā kursē 2260 sabiedriskā transporta reisi. Lielāko daļu no reisu kopskaita izpilda maršruta taksometri (1152). Situācija kopumā ir salīdzinoši laba, tomēr apkaimes iedzīvotāji iegūtu vēl labākas pārvietošanās iespējas, ja kāds sabiedriskais transports kursētu arī pa Ilūkstes ielas D daļu, kā arī tiktu izveidots gājēju tilts pāri dzelzceļam no Dārzciema apkaimes DR daļas dzīvojamā rajona uz Maskavas forštatē esošo Salaspils ielu, pa kuru notiek salīdzinoši intensīva sabiedriskā transporta satiksme.