Transporta saiknes
Imantas apkaimei ir labi attīstīta ielu struktūra. Galvenās saiknes ar citām apkaimēm tiek nodrošinātas pa 2 pilsētas maģistrālēm – Kurzemes prospektu un Slokas ielu (pašreizējais ielas šķērsprofils gan nav atbilstošs maģistrāles prasībām), kā arī pa 4 pilsētas nozīmes ielām – Buļļu ielu, Kleistu ielu, Jūrmalas gatvi, Anniņmuižas bulvāri. Apkaimes D daļa tiek norobežota ar Jūrmalas, bet A daļa ar Bolderājas dzelzceļa līniju, kas nodrošina papildus transporta saiknes ar citām teritorijām.
Nākotnē paredzama transporta saikņu uzlabošana ar Zolitūdes apkaimi, izbūvējot 2 jaunus pilsētas nozīmes dzelzceļa šķērsojumus. Apkaimes sasniedzamība būtiski uzlabotos, arī izbūvējot Hanzas tiltu ar sekojošu Slokas ielas trases rekonstrukciju, kā paredzēts pilsētas teritorijas plānojumā.
Imantas apkaimes sasniedzamība ar sabiedrisko transportu ir ļoti laba gan no maršrutu, gan reisu skaita, gan transporta veidu dažādības viedokļa. Uz Imantu kursē visa veida Rīgā pieejamais sabiedriskais transports, izņemot trolejbusus. Nupat 2017.gadā atklāts jauns 1.tramvaja maršruts – “Imanta-Jugla”.
Vairāki sabiedriskā transporta maršruti nodrošina tiešu saikni ar citām apkaimēm Daugavas kreisajā krastā, neskarot pilsētas centru, bet atsevišķi caur centru kursējošie maršruti bez pārsēšanās nodrošina Imantas saikni ar citām apkaimēm Daugavas labajā krastā.
Imantas apkaimei ir arī veloceliņa savienojums ar Jūrmalu un Rīgas centru. Paredzēta arī jauna veloceļa izbūve “Imanta – Daugavgrīva”.
Birkas
- LB projekts
- Izglītība
- Rīga
- Rīgas domē
- Satiksme
- Attīstība; Pilsētvide
- Pilsēta attīstās
- Kultūra
- Veselība
- Uzņēmējdarbība
- Labklājība
- Vide
- NVO nams
- Sabiedrības līdzdalība
- Sabiedrība
- Integrācija
- Attīstība
- Atbalsts biedrībām
- Konkursa projekts
- Pilsētvide
- Rīgā notiek
- Jauniešu iesaiste
- Sports
- Sociālais atbalsts
- Drošība
- Atbalsts Ukrainai
Par apkaimes.lv
Projekta mērķis ir nosakot apkaimes, radīt priekšnoteikumus līdzsvarotas sociāli – ekonomiskās un telpiskās politikas ieviešanai Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā.