Transporta saiknes
Pateicoties šīs apkaimes lineārajai formai, ko nosaka Z, ZA, A daļu aptverošais dzelzceļš, kā arī R pusē plūstošā Daugava, arī galveno ielu struktūra ir izteikti lineāra un vērsta ZR–DA virzienā. Ņemot vērā šos ierobežojošos elementus un ielu struktūru, Maskavas forštatei ir teicamas saiknes ar pilsētas centru, bet daudz vājākas ar kaimiņos esošajām apkaimēm otrpus dzelzceļam, jo dzelzceļa šķērsojuma vietu skaits ir nepietiekošs.
Pašreizējās pilsētas maģistrāles, pa kurām norisinās galvenā autotransporta tranzīta plūsma ir 11.novembra krastmala, Krasta iela, Salu tilts / Lāčplēša iela un Slāvu iela. Relatīvi liela tranzīta plūsma norisinās arī pa Gogoļa, Sadovņikova, Lazdonas / Kalna, Ludzas, Lauvas / Lomonosova / Lubānas / Salaspils ielu koridoriem, kurām ir ne mazāka nozīme satiksmes nodrošināšanai arī pašas apkaimes ietvaros, un tās būtu uzskatāmas par pilsētas nozīmes ielām.
Apkaimē ir pietiekoši attīstīts vēsturiskais ielu tīkls, kas nodrošina efektīvas transporta saiknes apkaimes iekšienē. Pateicoties Dienvidu tilta izbūvei ir uzlabojusies šīs apkaimes sasniedzamībai no ārpuses.
Kopumā Maskavas forštates apkaimes sasniedzamība ar sabiedrisko transportu ir ļoti laba (izņemot teritoriju ap Krasta ielu) gan no transporta veidu, gan maršrutu, gan reisu skaita un pieturu izvietojuma viedokļa.
Birkas
- Pilsētvide
- Rīga
- Veselība
- Rīgā notiek
- Satiksme
- Labklājība
- Integrācija
- Pilsēta attīstās
- Uzņēmējdarbība
- Attīstība; Pilsētvide
- Sabiedrības līdzdalība
- Kultūra
- Izglītība
- LB projekts
- Vide
- Sociālais atbalsts
- Konkursa projekts
- Drošība
- NVO nams
- Sports
- Jauniešu iesaiste
- Atbalsts Ukrainai
- Atbalsts biedrībām
- Sabiedrība
- Rīgas domē
- Attīstība
Par apkaimes.lv
Projekta mērķis ir nosakot apkaimes, radīt priekšnoteikumus līdzsvarotas sociāli – ekonomiskās un telpiskās politikas ieviešanai Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā.